Kredyt dla natury

Konto na tak

SGB Mobile

Kredyt na zimę

Kredyt na jubileusz

Pacjent.gov.pl - łatwiejsze logowanie

Mając konto z dostępem do usług bankowości elektronicznej można w szybki i łatwy sposób zalogować się na Internetowe Konto Pacjenta

Tarcza Finansowa 2.0. w naszym Banku

Bank Spółdzielczy w Dzierżoniowie rozpoczął przyjmowanie wniosków o dofinansowanie firm w ramach Tarczy Finansowej 2.0.

Program lojalnościowy „Mastercard Bezcenne chwile”

Jak zacząć?

Zweryfikuj, czy Twoja karta Mastercard należy do programu i zarejestruj się.

Reaktywacja Wytycznych EBA

Stanowisko zostało wypracowane pod patronatem Związku Banków Polskich w ramach uzgodnień

SGB ID- potwierdź swoją tożsamość online!

Usługa identyfikacji elektronicznej SGB ID umożliwia bezpieczną weryfikację tożsamości drogą elektroniczną. 

Już jest aplikacja SGB Mobile!!!

Pobierz SGB Mobile, miej bank w zasięgu ręki!

Mikołaj 4 grudnia? Jest to możliwe!

Sukcesem dla naszych Klientów zakończyło się losowanie nagród w kolejnej edycji Lokaty SGB „Zima 2020”.

Wniosek 300+ w bankowości internetowej

Złóż wniosek o 300+ w naszej bankowości internetowej

Mamy tu wszystko… w zasięgu ręki!

SGB Mobile pobierz aplikację i miej Bank w zasięgu ręki!

Bezcenne® Chwile - promocja Mastercard.

Bezcenne® Chwile. Płać kartą Mastercard® i odbieraj nagrody jeszcze szybciej!

Kredyt na zimę w sam raz

Już w ofercie nowy, kredyt gotówkowy, dzięki któremu zrealizujesz każdy pomysł!

Komunikat w sprawie koronawirusa

Szanowni Klienci, Uprzejmie informujemy, że od dnia 13 lipca 2020 r. obsługa Klientów będzie się odbywała: 

Usługa 3D Secure - nowe zasady

Przygotuj się na zmiany. Od 31 października 2020 r. płatności kartą wydaną do rachunku  potwierdzisz na dwa sposoby. 

Defibrylator ratujący życie w centrali Banku

Dnia 14.01.2020r. w centrali Banku grupa pracowników odbyła profesjonalne przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy

Tarcza Finansowa PFR – przyjmowanie pełnomocnictw, oświadczeń lub odpisów z KRS i CEIDG

Przypominamy o obowiązku przedstawienia w Banku dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę i złożyła oświadczenie woli jej zawarcia w imieniu Beneficjenta była uprawniona do jego reprezentowania.