Wyzwanie_sportoew_1920 x 610.jpg
Baner_kredyt_dopasowany.jpg
Baner_przedsibiorcy_1920x610.jpg
Baner_konto _proste_1920x610.jpg
Takie konto SPOKO_baner.jpg
Konsolidacja_baner.jpeg
baner_eko_1920_610.jpeg
Generali_baner_ferie_2024.png
Nowe karty przedpacone.jpg
previous arrow
next arrow
Dbamy o bezpieczeństwo Twoich płatności kartą

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich płatności kartą

Od 18 marca Twoje transakcje kartą będą jeszcze bezpieczniejsze. 

Co to dla Ciebie oznacza?

Tak jak dotychczas będziemy monitorować każdą Twoją płatność kartą debetową i/lub kredytową (w zależności od tego, jaką kartę posiadasz), aby sprawdzić, czy nie jest ona oszustwem. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności z użyciem Twojej karty. 

W wyniku naszej analizy płatność Twoją kartą może zostać odrzucona, a sama karta czasowo zablokowana. 

Co w takiej sytuacji?

1. Otrzymasz od nas wiadomość SMS:

Jeśli zablokujemy Twoją kartę, otrzymasz dodatkowo wiadomość:

2. W treści wiadomości poprosimy Cię o kontakt z Infolinią SGB i potwierdzenie próby płatności.

3. Zadzwoń na Infolinię SGB i potwierdź próbę płatności.

4. Dalsze płatności kartą będą możliwe.

Pamiętaj, że konsultanci Infolinii SGB dostępni są przez całą dobę. Udzielą Ci pomocy 
i odpowiedzą na Twoje pytania pod numerami telefonów:

  • 800 888 888 (bezpłatne połączenie)
  • 61 647 28 46 (z zagranicy, opłata zgodna z taryfą operatora).