Przygotuj się na zmiany. Od 31 października 2020 r. płatności kartą wydaną do rachunku potwierdzisz na dwa sposoby.
Poznaj i wybierz najwygodniejszy dla siebie:
- w aplikacji SGB Mobile (tylko klienci indywidualni) – sprawdź, jakie to proste,
- poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne oraz podanie hasła 3D Secure (jednorazowego kodu SMS), które otrzymasz na numer telefonu komórkowego podany przez Ciebie do kontaktu w Banku.
Odpowiedź na pytanie weryfikacyjne ustalisz:
- w Banku;
- w bankowości internetowej korzystając z zakładki Zapytania i zmiany;
- za pośrednictwem Infolinii SGB pod numerem telefonu 800 888 888.
Pamiętaj, że jeśli nie wybierzesz jednej z wskazanych metod potwierdzania transakcji, po 31 października br. Twoje płatności w internecie z 3D Secure nie będą mogły zostać realizowane.